Reklamacje

Reklamacje

W razie wykrycia jakiejkolwiek wady materiałowej, wykonawczej lub też innego rodzaju niezgodności towaru z zawartą umową – prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który jest dostępny dla wszystkich użytkowników sklepu.
Pamiętaj, że oferowane przez nas produkty objęte są 2-letnią rękojmią oraz ustawową odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową. Wybrane produkty objęte są 3-letnią rękojmią, co jest wyraźnie zaznaczone na karcie produktu. Do wszystkich reklamacji ustosunkujemy się w terminie 14 dni kalendarzowych. Szczegółowe warunki rozpatrywania reklamacji znajdziesz w regulaminie.


Jak reklamować zakupiony u nas produkt w 5 prostych korkach?

  • Wypełnij poniższy formularz. Po jego wysłaniu otrzymasz, jego kopię na podany adres e-mail.
  • Wydrukuj i podpisz formularz, a następnie spakuj go wraz z reklamowanymi produktami.
  • W kolejnym mailu otrzymasz potwierdzenie zamówienia kuriera, który odbierze od Ciebie przesyłkę w wybranym przez Ciebie dniu roboczym.
  • Oddaj wcześniej spakowaną paczkę kurierowi.
  • W ciągu 14 dni Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone. Po jego rozpatrzeniu skontaktuje się z Tobą pracownik z działu reklamacji.

Aby rozpocząć procedurę reklamacji wypełnij poniższy formularz:


Dane podstawowe:

Dane klienta:

* proponowana kwota obniżenia ceny towaru zostanie zweryfikowana przez e-sklep Kanlux for home, zgodnie z art. 560 § 3 k.c.


* Jeśli wybrana data nie jest dniem roboczym, paczka zostanie odebrana w następnym dniu roboczym.

Informacja prawna:

Informujemy, że podany powyżej wzór nie jest wymagany. Konsument może złożyć jakiekolwiek inne jednoznaczne zawiadomienie na trwałym nośniku, gdzie wskazane zostaną:
  • imię, nazwisko i adres zgłaszającego reklamację
  • określenie reklamowanego towaru, w zakresie, w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar)
  • dowód zakupu reklamowanego towaru
  • opis niezgodności towaru i termin, w jakim wada została dostrzeżona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację
  • żądanie reklamującego
  • datę wniesienia reklamacji

A następnie odesłać przesyłkę na adres:
Magazyn Kanlux SA
ul. Rozwojowa 12
41-103 Siemianowice Śląskie
z dopiskiem "Reklamacja Kanlux for home"