Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Czy możliwy jest odbiór osobisty towaru?

Niestety nie, aktualnie nie ma możliwości odbioru zakupionego towaru bezpośrednio w siedzibie firmy. Pracujemy nad tym, o czym na pewno poinformujemy.

Złożyłem zamówienie w sklepie i nie otrzymałem żadnego potwierdzenia. Co zrobić w tej sytuacji?

Sprawdź w swojej skrzynce pocztowej folder Spam (wiadomości śmieci). Czasami wiadomości ze sklepu trafiają do takiego folderu.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie dostępne u nas towary wysyłamy w ciągu 24 godzin, od momentu złożenia zamówienia, w dni robocze. Jeśli zamówienie złożysz do godziny 12:00 (w dzień roboczy) możesz liczyć na wysyłkę w ten sam dzień.

Czy wszystkie produkty w sklepie są dostępne?

Stan magazynowy widoczny na stronie naszego sklepu jest aktualizowany, automatycznie co 5 min. Jeśli pod przyciskiem dodaj do koszyka jest informacja o dostępności: - „W magazynie” - znaczy to, że towar dostępny jest w dużej ilości.

Czy możliwe jest umówienie się z kurierem na odbiór przesyłki o konkretnej godzinie?

Niestety, nie mamy wpływu na godziny, w których firma dostarcza przesyłki. Kurierzy są zwykle elastyczni i można spróbować umówić się na określoną godzinę w dniu dostawy kontaktując się bezpośrednio z firmą GLS

Co zrobić, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

Jeśli kurier nie zastanie nikogo w domu, wówczas pozostawi awizo lub skontaktuje się z odbiorcą telefonicznie. Kolejnego dnia roboczego nastąpi druga próba doręczenia przesyłki. W przypadku nieobecności i braku możliwości skontaktowania z odbiorcą przesyłka zostanie zwrócona do sklepu.

Czy możliwe jest wysłanie towaru do paczkomatu?

Tak, jest możliwość dostarczenia przesyłki do wybranego przez Ciebie paczkomatu InPost. Składając zamówienie, wybierz najbliższy paczkomat w Twojej miejscowości, skąd odbierzesz w dogodnej godzinie przesyłkę. Dostawa do paczkomatów dostępna jest tylko w przypadku przedpłaty.

Co w przypadku, kiedy okaże się, że zamówiony towar nie zmieści się w skrytce paczkomatu?

Jeśli podczas pakowania Twojego zamówienia okaże się, że towar nie zmieści się do największej skrytki przewidzianej przez InPost, paczkę wyślemy do Ciebie kurierem GLS. O zmianie sposobu dostawy - na pewno Cię poinformujemy. Różnice w kosztach przy zmianie formy dostawy w całości my pokrywamy.

Czy możliwa jest wysyłka towaru za granicę Polski?

Aktualnie oferujemy wyłącznie dostawę na terenie Polski i nie wysyłamy towaru za granicę.

Jak mogę sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?

Na każdym etapie zamówienia będziesz otrzymywać od nas informacje o przebiegu zamówienia. Od momentu przyjęcia zamówienia do momentu wysłania go otrzymasz łącznie 4 wiadomości e-mail. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem możesz w każdej chwili sprawdzić na jakiem etapie jest twoje zamówienie logując się do swojego konta.

Jak mogę sprawdzić, kiedy dotrze do mnie zamówienie?

W przypadku kuriera GLS zamówienie powinno zostać dostarczone następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki. Jeśli wybrałeś dostawę do paczkomatu, przesyłka powinna trafić do niego maksymalnie do 2 dni roboczych od momentu kiedy została nadana. Możesz śledzić przesyłkę na stronach firmy kurierskiej GLS lub InPost. W ostatnim mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia, znajdziesz link umożliwiający śledzenie przesyłki.

W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?

Dostępne są różne formy płatności, które są wyszczególnione na stronie Formy płatności

Czy możliwa jest płatność ratalna?

Niestety nie, w tym momencie nie oferujemy sprzedaży ratalnej.

Czy muszę najpierw założyć konto, aby dokonać zakupów?

Rejestracja w sklepie nie jest obowiązkowa, ale daje dostęp do dodatkowych funkcjonalności sklepu. Umożliwia między innymi zakupy z płatnością przy odbiorze, sprawdzanie statusu zamówień i wgląd w historie wszystkich zamówień.